bondi experience

anledningen till att jag inte ar sa skrivglad just nu ar ju faktiskt for att jag upptackt australien. ska lagga upp lite bilder ocksa har senare, men kan beratta lite kort om de senaste dagarna.. har ju trots allt bara 4 min kvar pa min internet tid.

just nu r vi pa bondi beach, en forort till sydney var det rika coh glassiga strandmannsikorna garna bor.. och har tyckte vi ju forstas att vi passade in perfekt.

har bott nara city for nagra dagar sen och hittat sydneys nattliv. har det skit bra och verkligen, australien har nog en av varldens snallaste och gastvanligt folk.

:) soliga halsningar..


Kommentarer
Postat av: Daniel

Elin. Kul att du trivs. Australien bara är SÅ bra.

2009-09-14 @ 18:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0