födelsedagsfest

Jag råkar veta vem som tar hem priset i att göra kalas gäster glada, min Lisa är en hejare på bakverk, och få skulle faktiskt ta på sig uppdraget att göra glutenfritt fikabröd för första gången bara för att göra sina gäster nöjda.
och oj så gott det är! helt sanslöst. jag har njutit av kladdkaka, ni vet de som är gjorde i en liten muffinsform med kräm i, morotskaka, och hemmagjorda maränger. 
Jag gjorde ett klent försök till födelsedagssång vid dörröppningen och kommer att sakna alla tjejer i australien.. och ibland så kommer infall i att mikroekonomi faktiskt hade varit intressant att läsa. 
Födelsedagsbarnet
jag är glad i vatten.
och så huvudingången på universitetet..

Kommentarer
Postat av: D

Mikroekonomi är INTE skoj. Däremot är makroekonomi väldigt intressant. Men lär du ju kunna läsa senare med...

2009-09-04 @ 23:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0