Say hi to the primeminister

Och vad är inte en måndag utan en lunch med den svenska statsministern?
12.30 rullar han in på parkeringen i sin svarta, blanka skottsäkra mercedes. Två livvakter har han med sig och ett fruktansvärt mjuk men ändå sådär fast handslag. 

- Fredrik, hej. 
- hej hej,ett glatt leende, Elin! 

Lax med lime, Grönsaker och hollandaise sås är det enda som är gott nog åt denna mäktiga man. Och om det kändes att ha hade pondus! 

Jag fegade ur och tog förstås inte platsen mittemot honom.. det hade nästan känts som att jag borde ha något viktigt att komma med, ni vet vara extremt insatt och klok. För det är precis vad han är. Smart och en fantasisk tillgång.

Source:unknown

Kommentarer
Postat av: Nadia

Ja ja, Fredrik är smart men en fantastisk tillgång? Nej det tycker jag inte. I vissa avseenden ja kanske, men inte för vanligt fotfolk som mig. :-P

2010-06-15 @ 01:17:35
URL: http://nadiahill.blogg.se/
Postat av: Daniel

Visst var det trevligt! Vi ska vara glada som har världens bästa statsminister. Du borde ha tagit platsen mittmot honom. Du hade garanterat haft minst lika mkt kloka saker att komma med som alla andra som var där.

2010-06-20 @ 18:24:57
Postat av: pelin

vad menar du med vanligt folk?? :) klart han påverkar ditt liv som alla andra svenskars..

2010-06-20 @ 20:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0